REKLAMAČNÝ POSTUP
REKLAMÁCIU JE POTREBNÉ VOPRED OZNÁMIŤ PODĽA NIŽŠIE UVEDENÝCH PODMIENOK.
Prípadné reklamácie budú vybavené v súlade s reklamačným poriadkom a právnym poriadkom platným v SR.
Tovar treba reklamovať u dodávateľa podľa podmienok reklamačného poriadku, ktorý je uvedený vo VOP.
Pri reklamácii je potrebné vypísať buď reklamačný protokol priamo TU SI STIAHNITE REKLAMAČNÝ PROTOKOL, alebo nám zaslať reklamáciu na e-mail: servis@nafukovacieatrakcie.sk
Reklamácia zaslaná na e-mailovú adresu servis@nafukovacieatrakcie.sk musí obsahovať: doklad o úhrade s dátumom predaja, číslo faktúry, špecifikáciu zakúpeného tovaru a popis závady, fotodokumentácia tiež napomôže.
Zásielku odporúčame poistiť. Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme. Neznámené zásielky bez oznámenia podľa reklamačného poriadku a bez dokladu o zakúpení tovaru nie sme povenní preberať.
Nezabudnite:
- dodať doklad o úhrade (faktúru, dodací list s dokladom z registračnej pokladne)
- popísať závadu reklamovaného tovaru
- uviesť názov alebo inú špecifikáciu reklamovaného tovaru
Reklamácia bude zaevidovaná a bez zbytočného odkladu vybavená najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodne inak.
Reklamácia sa vzťahuje na tovar, ktorého reklamácia bola uplatnená v záručnej dobe. Nadobúdaci doklad slúži ako záručný list.
!!! Pozor !!! Pri reklamácií vzniká riziko pre kupujúceho, kde dopravu za reklamáciu uhrádza kupujúci.